Cookies Policy

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

If you want to configure cookies, press the button Customize Cookies. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz.

Cookies customization

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

You can configure the website cookies according to their purpose:

  • Statistical analysis

    Third-party cookies (Google Analytics) are used on this site that allow the number of users to be quantified anonymously (personal data will never be obtained to identify the user) and thus be able to analyze the use made by users of our service, in order to improve the browsing experience and offer our content optimally.

  • Social networks

    Third-party cookies are used on this website that allow the proper functioning of some social networks (mainly YouTube and Twitter) without using any personal data of the user.

Tesis Doctorales



COMMUNITY MANAGER: IDENTIFICACIÓN, DEFINICIÓN Y SITUACIÓN EN EL PANORAMA SOCIO MEDIÁTICO ACTUAL Y EN EL ÁMBITO DE LA COMUNICACIÓN ORGANIZACIONAL
Tipo: TESIS DOCTORAL
Curso: 2016
Entidad: UNIVERSIDAD DE SEVILLA. FACULTAD DE COMUNICACIÓN
Colaboración
XIFRA TRIADU, JORDIMiembro del tribunal

MODELIZACION SECUANCIAL DE LA RELACION ENTRE LA SATISFACCION LABORAL Y LA SATISFACCION CON LA VIDA Y SU IMPACTO EN EL BURNOUT
Tipo: TESIS DOCTORAL
Curso: 2007
Entidad: UNIVERSIDAD DE CÓRDOBA. ESTADÍSTICA ECONOMET. INVESTIGACIÓN OPERATIVA, ORGANIZACIÓN EMPRESAS
Colaboración
MOHAMED AMAR, HORÍADoctorando

ANÁLISIS DE LA EVOLUCIÓN DE LA FILATELIA FINANCIERA COMO VALOR DE INVERSIÓN EN ESPAÑA: UNA VISIÓN DESDE EL MARKETING
Tipo: TESIS DOCTORAL
Curso: 2005
Entidad: UNIVERSIDAD DE CÁDIZ. ECONOMÍA DE LA EMPRESA
Calificación: SOBRESALIENTE CUM LAUDE
Colaboración
MUÑOZ VIQUILLÓN, PABLODoctorando

ANÁLISIS DEL MERCADO DE LA VIVIENDA: UNA APROXIMACIÓN EMPÍRICA
Tipo: TESIS DOCTORAL
Curso: 2002
Entidad: UNIVERSIDAD DE CÓRDOBA. ESTADÍSTICA ECONOMET. INVESTIGACIÓN OPERATIVA, ORGANIZACIÓN EMPRESAS
Calificación: DESCONOCIDO
Colaboración
MOHAMED AMAR, RACHIDADoctorando

RELACIONES PUBLICAS Y COMUNICACION POLITICA
Tipo: TESIS DOCTORAL
Curso: 2001
Entidad: UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DE BARCELONA. OTROS DEPARTAMENTOS
Calificación: DESCONOCIDO
Colaboración
XIFRA TRIADU, JORDIDoctorando

AN'LISIS ECONÓMICO DE LOS PLANES Y FONDOS DE PENSIONES
Tipo: TESIS DOCTORAL
Curso: 1995
Entidad: UNIVERSIDAD DE SEVILLA. ECONOMÍA APLICADA III
Calificación: SOBRESALIENTE CUM LAUDE
Colaboración
LUCAS LEÓN, GERARDODoctorando